Ingen magiker

Utspelade sig här om kvällen. Blev en sen middag som var klar kl 18.00, då Bolibompa börjar.

Elsa: JAG VILL SE PÅ PYSSELSKOGEN!!!
Jag: Skynda dig nu och ät det som ligger på tallriken så hinner du nog se.
Elsa: JAG VILL SE PÅ PYSSELSKOGEN
Kent: ät nu upp din mat så får du gå och titta sen

Efter 8min skrikande Elsa

Elsa: JAG KOMMER INTE HINNA SE PYSSELSKOGEN
Jag: Nä snart hinner du inte det för du sitter ju här och skriker istället för att äta. Tänk om du hade börjat äta direkt när jag och pappa sa till dig, då hade du varit färdig nu.

Elsa stirrar på mig

Elsa: Jag kan inte trolla!!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Hehehe:)

2012-04-13 | 09:36:19




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!