Ligger och snosar på Elsa som har somnat. ...

p20120412-160209 (MMS)

Ligger och snosar på Elsa som har somnat. Sin första snutte har hon dragit med sig också. Ligger och tänker på tiden, hur fort den går. Att jag i år kommer ha en kille på 9år! Helt galet ju att jag för 9 är sen nu var gravid för första gången (var i ca v 30), gick sista året på gymnasiet (med allt var det innebar) och tog körkort. Jag trodde då något helt annat om mina 9 år framåt. Är så himla glad att det inte blev som jag trodde, utan att jag idag är 3 -barnsmor, husägare, gift och har ett jobb. Visst har jag haft tuffa perioder, men utan dem hade jag inte varit den jag är idag. Har självklar vissa mål och förhoppningar om de nästkommande 9 åren. Men mycket oförutsett kommer ju hända och man kommer kanske ta en helt annan väg en den man först planerade. Det är viktigt att ha med sig, att livet blir inte som man tänkt sig. Kanske blir det ännu bättre!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!