125 dagar kvar.......

På tok för lång tid kvar för att klara sig från ett psykbryt. Vad ska jag fördriva tiden med? Ska till bm idag och hoppas hon har ett sånt där bälte som håller upp magen att låna ut. Annars får jag punga ut pengar och köpa ett. Plutten ligger väldigt långt ner! Känns som om den är påväg att hitta ut och jag har fruktansvärda smärtor mellan benen. Hoppas få svar på varför idag. Det enda som just nu hjälper mot dessa smärtor är att ligga ner. Så det måste ju ha med något tryck att göra. Någon sa till mig att det kan vara foglossning. Jo det var ju i så fall det som fattades. Känner just nu bara för att skjuta mig!
Tycker verkligen att det SUGER att vara gravid.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Martina

Låter som foglossning å de e nog de jävligaste som finns... Känns som knivar mellan bena.. Alvedon hjälpte mej lite

Svar: Kunde vara det sa bm men kunde också bero på att plutten ligger och trycker så långt ner
Kristina Tonskog

2012-08-28 | 12:48:16




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!