Fina tjejer vid kusten

Är trött men lycklig och glad. Lycklig för att jag ikväll ska på meandi-visning hemma hos en tjej som jag lärde känna när jag var säljare. Jag blev så glad och varm i hjärtat när hon frågade om jag ville komma på visning. Gillar verkligen henne och hade hoppats på att man kunde ses nån gång fast man inte säljer. Känner så för flera gamla kunder, men vill inte verka påträngande om de nu egentligen tycker jag är en pina, haha. 
Så jag och Elsa tar på oss "visa-sig-utanför-dörren-stassen" och åker ut mot kusten för att se på fina kläder och träffa underbara människor ikväll. Och som grädde på moset så är det ju självklart Helena som är säljare och den kommer jag ge världens bamsekram!
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!