Känna sig behövd

Börjar känna mig piggare, vill inte bara sova. Men nu är jag ju så uttråkad, inte jättekul att vara sjukskriven. Vet inte vad jag ska hitta på då jag ju ska ta det lugnt. Väntar på att mina stödstrumpor ska dimpa ner i brevlådan så kanske man sen vågar sig ut på små promenader i alla fall. Igår fick jag i alla fall plockat upp på hela nedervåningen, tvättat 4 tvättar och klippt gräset. Inte illa! Och ja jag har använt en åkgräsklippare så jag har inte direkt tagit ut mig. Men det är något som ska göras och det tar tid. Det viktigaste är att jag känner mig lite behövd ;).

Vad en snart 4-barnsmor verkligen behöver är en tvättstuga. Så det står högst upp på min önskelista till tomten i år :). Vad står på din?

Nu blir det ju kaos i vardagsrummet. 4 tvättställ tar upp nästan halva vardagsrummet :(

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Linda

På min önskelista står det ett hus, enplans med ett STOOOORT kök och en STOOOR tvättstuga. =)

Svar: Ja varför önska sig små saker, alla vill väll ha stora paket ;)
Kristina Tonskog

2012-09-01 | 16:36:08




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!