Köpt design

Har stått i valet och kvalet att byta blogg. Appen till blogg.se är skitdålig, ibland går det inte att göra inlägg och det går aldrig att lägga in mer än en bild för då blir det error. Men samtidigt älskar jag blogg.se. Jag har ju "bott" här i många år (typ 5år. hade en annan blogg här innan) och vet inte om jag orkar lära mig en ny. Se så har jag ju flera år inskrivet här.
För att kompensera det dåliga så har jag köpt mig en design. Orkade inte göra en egen och ibland är det skönt att bara lämna det till ett proffs.
 
Så vad tycker ni? Jag tycker det har blivit himla mysigt :)
 
Största kramen!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Petra

Superfint!!

2012-08-15 | 22:32:27
http://mittlivsomlapp.blogg.se
Lisa

Fint! :)

Svar: Tack
Kristina Tonskog

2012-08-15 | 23:35:26




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!