Nattamat?

Har nu under en veckas tid blivit vrålhungrig efter att jag gått och lagt mig. Jobbigt ju!. Nu ligger jag här och är hungrig igen. Och inte är man sugen på något snabbt och lätt heller, nej ett middagsmål hade suttit fint om frun fått välja.

För övrigt så luktar det illa här, som rutten frukt blandat med rutten räka. Har någon jäklats med mig och smetat något äckligt under sängen? Måste ta mig en tur dit under i morgon och titta efter. Eller slänga under ett av barnen funkar nog bättre ;)

Men åter igen till den hungriga bullingfrun. Är det inte min mans uppgift att gå upp mitt i natten, när han sover som bäst, och tillaga en tre rätters middag till mig? Jo jag kan då tänka mig att så borde det va. Helt klart en punkt att ta upp på nästa familjeråd.

Nu ska den stackars arma gravidskatan tycka synd om sig och ligga och pinas och tillslut somna hungrig.

Nattinatt!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!