Världens fynd!

Hör och häpna. Jag tog Elsa med mig efter att ha varit hos bm i tisdags till återbruket i Tanum. Har inte varit där sen i våras. Och vad ligger och väntar på mig där? Jo denna underbara filt från meandi. Och till det otroliga priset 45:-! Kände mig lycklig i hela kroppen ;) . Och jag vet att Helena förstår min lycka.
Snacka om fynd! Plutten kommer ha det så mysigt med denna :)


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


anna

Jäklar vilket fynd!!

Svar: Helt toppen är var det är :)
Kristina Tonskog

2012-08-31 | 10:39:52
http://salhuset.blogg.se
Petra

Fynd var ordet ja :) Förstår din lycka!

Svar: Hade nog köpt den fast jag inte skulle haft bebis, något sånt fynd går ju inte att gå miste om
Kristina Tonskog

2012-08-31 | 10:59:49
http://mittlivsomlapp.blogg.se
Helena

Åh du jäklar! Grattis!!!

Svar: Är så jäkla glad :)
Kristina Tonskog

2012-09-05 | 20:45:33




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!