18 timmar

Igår runt 12-tiden drog kroppen igång med massa förvärkar. Trots dessa gav jag mig iväg på julbord. Där satt jag sen och gungade och pustade mig igenom den ena efter den andra värken. Kom hem ganska tidigt, runt 21.30. Då blev det bara tätare och tätare mellan värkarna. Kent, som också var iväg på julbord, kom hem vid 23-tiden. Vi som denna kväll/natt var barnfria hade sett fram emot att få sova gott , utan en snurrande 4-åring mellan oss, och en lång sovmorgon. Men icke då. Värkarna ville inte ge sig. Och kom nu mellan 5-30 min mellanrum. Tillslut ställde jag mig i en varm dusch och det började avta såpass att jag kunde sova mellan 1-3. Men sen drog det igång igen, gaaahhhh vad ont det gjorde. Vi kom fram till att ringa bb vid 7 om det höll i sig. Men halv 6 lugnade det sig och vi stensomnade och sov fram till kl 9.

Jag vill INTE ha det såhär i flera veckor :( Tycker faktiskt det är lite synd om mig nu.....

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carro à

Kan de inte sätta igång dig snart då? Bebben borde ju snart vara färdigjäst... Din stackare. Kram

2012-12-15 | 22:40:55
Hanna

Hoppas plutt kommer snart, för din skull. Om ni ändå tänkt satsa på nästa års klass spelar ju inte datum någon roll... Bättre denna vecka än till helgen. Puss och kram.

2012-12-15 | 23:07:02
Helena

Tror att er minsting kommer snart Kristina!:)

2012-12-16 | 12:01:36
http://textflisor.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!