20 dagar till bf

Bara tre veckor kvar :) nu kan den komma när som. Jag är väldigt färdig med att vara gravid. Kroppen skriker att den inte orkar mer! Jag har fått problem med "falsk ischias". Ingen riktig ischias men känns samma men beror på foglossningen. För er som inte vet hur det känns så är det som om någon har kopplat på ett elstängsel i skinkan och ner i benet. Sen sitter någon och roar sig med att trycka på strömmen då och då. Ont!
Det ploppar ut bebisar här och där och det enda jag tänker är "vad fuskigt! De slipper vara gravida mer". Dessa 8 månader kommer vara svåra att glömma, och tur är väll kanske det. Nu har vi snart 4 underbara barn :) och sen får det räcka, haha. Jag vill i alla fall aldrig vara gravid igen, det är en sak som är säker.
Om 4 år är jag tonårsmorsa och det kommer troligtvis ta på krafterna, hehe.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!