Beordrad vila

Har varit på mvc idag. Sockret håller sig bra (trots daimen, hehe), värre var det med blodtrycket 135/90 (skriver man så?). Så jag blev beordrad att vila. Om de blir tvungna att lägga in mig så är det bara vila som gäller där med och jag ligger hellre hemma. Bm fick också se mina sammandragningar som jag tampas med hela dagarna.
När jag fick en ny tid, 28 dec, så sa bm småleende "men då är du nog färdig". Ja vi får väll se ;).
Trots detta med vila så ska jag ikväll på julbord med jobbet. Det blir ett lugnt julbord på Trädgården i Strömstad. Ska bara sitta där och vräka i mig mat i omgångar (får ju inte plats så mycket åt gången). Ska bli roligt att träffa kollegorna också, var ju ett bra tag sen.

Pöss!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carro À

Blir nog 24:e;)

2012-12-14 | 16:23:01
Monica

Ha det så skoj ikväll och ät i lugn och ro för det lär nog dröja!!

2012-12-14 | 19:35:20
Anonym

Att få äta i lugn och ro menar jag. Skoj kan du ha ändå :)

2012-12-14 | 19:36:16




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!