Försöker hitta lite ljusglimtar.

Skulle vilja få lite lust och ork att fixa och dona här hemma, men icke! Trött eller ont eller båda delar. Vill beordra familjen att göra massa saker men kan inte riktigt med. Orkar inte jag så kan jag inte med att klaga på de andra. Därför blir det inga julgardiner denna julen. Dammsugningen är en bonus om den blir gjord ett par gånger i veckan. Disken får då stå nån dag och tvätten kan vi snart pynta med glitter och dansa runt. Barnens rum ska vi inte prata om. Men det är inget jag ser så mycket av då jag undviker trappan. Jag hoppas verkligen folk har överseende med detta när de kikar in , och inte tycker vi är världens snuskigaste familj.

Mitt i all trötthet finns i alla fall lite glädje. Som på torsdagskväll då man är bortbjuden på en mysig tjejkväll. Eller på söndag då vi bjudit hit goa vänner att spela bingolottos uppesittarkväll (något vi gör varje år). Sen ska det firas jul i dagarna 2 :).
Bara vetskapen om att Kent snart ska vara hemma 1.1/2 vecka gör mig lite gladare.

Har idag packat om pluttens väska som ska med till bb. Och kollat igenom alla 50/56 kläderna. Lite mysigt är det allt :)
Tänk att jag snart har en liten bebis! Galet ju !

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Annelie Lönedal

Jag väntar inte barn - men har ändå inte orkat med ett enda julpynt i år. Får nöja mig med adventsstjärnor och mossa...
Förstår dig precis, men har gett mig den på att njuta av julen och ledigheten i alla fall. Trots att den går väldigt lite i rött i år.
Jag tror det går. Och önskar dig detsamma.
Och vem vet? Det kanske blir det bästa julen någonsin??!

Pussel och kräm,
goa systerdotter!

Annelie

2012-12-18 | 22:11:11




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!