Härliga fredag

Jag vet inte varför men få fredagar när det bara är jag och tjejerna hemma så är dessa bästa vänner och de leker som aldrig förr. Förstår inte varför de inte alltid kan vara det. J är ju inte den som lägger sig i deras lekar så jag får inte ihop det. Men men , jag får nöja mig med en dag i veckan som det är mestadels glada miner :).

Idag ska vi ut på vantletartur. Hörde att de hade bra priser på sportshopen. Förstår mig inte på de föräldrar som köper handskar till barnen för 300:-/st. De slarvar ju bort dem eller blir "bestulna" på dem i skolan. Nä jag har då inte 2000:- att lägga på handskar för att barnen ska ha två par var.
Men bra pris på sportshopen får jag hoppas :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!