Nära döden

Nu vet jag nästan hur det känns att frysa ihjäl. Det är inte något jag önskar min värsta fiende.
Jag och min mamma har stått ute i 4h och sålt grejer på en julmarknad idag. -10*c och dåliga kläder (kommer ju inte i så mycket just nu) och ganska stillastående (kan ju inte hoppa och ha mig utan att få ont). Jag hade så himla ont i kroppen i slutet och ihoppackandet var en pina då minsta rörelse var smärtsam. När jag väl hade lyckats köra hem med min stelfrusna kropp så fick Kent hjälpa mig av med alla kläder och putta ner mig i sängen. Två täcken, en varm kramgo man och 4h senare kunde jag börja känna värme igen. Jag säger bara; ALDRIG igen!
Till det hela hör det till att vi INTE fick info om att vi skulle stå ute utan vi var helt säkra på att det var inomhus som gällde. Dåligt betyg till arrangören! Grrrrrr. Här ringer mamma som inte är här ifrån och säger att hon vill ha bord och så får hon ingen större info om vad som gäller.
Det stället står jag INTE på igen. Punkt!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


isa

Era arma stackare! Hoppas att nästa marknadsdag blir bättre och varmare:) Det ser i alla fall väldigt fint ut erat bord.

2012-12-04 | 00:36:22




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!