Trött tröttare tröttast

Jag får knappt upp ögonen idag. Hur kan man vara så trött. Jag går runt i en dimma. Tänkte gå runt i min pyjamas hela dagen men bristen på frukost och en vrålhungrig Elsa tvingade mig att byta om och ta mig till affären. Funderar starkt på att svida om till pyjamas igen, men vet inte om jag orkar ;).
Ni ligger vi i soffan och jag försöker vara lite social och svarar "mmmmm" eller "jo visst" ibland när jag hör att Elsa frågar något.

Något som slog mig nu när jag ligger här är att vi nu med en ny liten familjemedlem utökar åren med barnTV. Jag är INGET stort fan av alla dessa skitprogram, men vad gör man inte för sina barn ...

Nej nu ska jag hitta tändstickorna så jag får upp ögonen en stund.

Pöss



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!