Jag lever :)

Hej hopp!!
Jag vet att detta är inte ok, att jag inte bloggar på flera veckor. Fy mig! Nu tar jag mig i kragen, ruskar ordentligt, och ser till att det inte upprepas.

Jag jobbar mycket nu. Är det inte mitt "vanliga" jobb så är det visningar till höger och vänster :) . Älskar att komma ut och träffa alla fina människor och att man har med sig världens finaste kläder gör ju inte saken sämre. Är mycket stolt över att vara säljare för House of Lola, kan verkligen stå för detta märket. Så är det någon där ute som har missat dessa kläder så hojta till så kommer jag :)

Annars så njuter jag av att snön är borta (borstett från igår när det fick för sig att ta en snabbvesit igen). Idag är det sol och tillräckligt varmt för att ha dörren öppen. Nu förstår vissa av er att detta innebär ju att Sixten får gå ut. Min lilla bebis har blivit stor. Ja han går inte långt från dörren, kanske 5 meter, men han sitter gärna i dörren och kikar. Men en vacker dag så drar han väll iväg på upptäcktsfärd.
Tanken är att även kaninen Pelle ska få komma ut snart, till en början dagtid, så därför byggs det kaninbur. Och här snålas det inte på utrymme, plats ska han ha och två våningar är väll en självklarhet idag ;) .

Det var lite av vad som sker just nu.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!