Ponnyfyndat

Ojoj säger jag bara, Elsa kommer bli så glag när hon fyller år. Igår var jaghos en mamma som rensade ut bland sina gamla leksaker(rensa bort allt gammalt som bara ligger) och sin dotters leksaker. Det vara bara för mig att plocka på mig. Det blev en hel del barnböcker :), barbiekläder (80-tal), några my litle ponny (riktiga) och 2 my litle ponny slott!!! Dessa slott ska Elsa få när hon fyller år. Har inte fått till en fotografering av dessa saker än, men kan kanske hinna i morgon innan jag ska hämta barnen.

Tusen tack A för allt detta fina
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Fota dem, herregud Kristina!!!!!!

2012-02-03 | 10:02:42
http://arendalirl.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!