*Snyft*

Tänker gråta en skvätt, för nu är det synd om mig (oss) . Som ni läst innan så är den stora bilen på lagning (4000:- fattigare) . Vi har därför bara minibilen att köra runt i. Varje kväll får vi sätta i batteriladdaren så att den kommer starta till morgonen (nytt batteri beställt, 1000:- fattigare).  Kent försökte fixa fläkten, som är kass, i förrgår. Han bytte några kolstift och tänkte att nu var problemet löst. Men inte då. Visserligen sätter den liiiiite fart efter lite mindre SPARKAR, men den SKRIIIKER och luktar as och det blir aldrig varmt. Igår skulle Kent byta ut det halvljus som inte fungerade. när han skulle testa så gick BÅDA halvljusen sönder. Därför blev jag idag tvungen att köra barnen bakvägen till skolan då jag bara kunde använda mig av helljusen. MEN när jag kört halva vägen så går BÅDA heljusen sönder!!! INGA LJUS!!! Då började jag nästan lipa... Jag orkar inte mer!!!!



*snyft*
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!