Bort med skiten

Blev inget jobb ikväll/natt, pga av del grejer som bla brist på fordon.. Ja vår stora bil har ju lagt av. Den är nu inlämnad och ska bli fixad denna vecka (säger dom). Sen så har vi problem med den lilla också, startar inte (beställt nytt batteri) och fläkten är inte riktigt hundra (men det får vänta med att fixas då allt kostar pengar). Våra nära och kära har varit så snälla och lånat ut sina bilar men just i kväll fanns ingen att låna. Ligger annat bakom varför jag är hemma också men det är inget jag kan prata om.

Just nu bara jag och tjejerna hemma, grabbarna är på fotbollsträning. Vi ligger i soffan och kikar på Bolibompa.



Skrev först ett långt inlägg om mina funderingar, men suddade ut det igen. Jag orkar inte mer. Jag måste sluta att ta åt mig av allt falskspel och elakheter. Jag vill inte må dåligt av all skit längre....

Var väldigt nära att ta bort bloggen här om dagen.....


Ska försöka se allt det positiva istället :) Sen ska jag någon stanns försöka hitta den lediga tiden som jag vill lägga på mina vänner. Saknar er!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Annelie Lönedal

Neeeej!!! Inte sluta med bloggen! Ger mig såå mycket glädje!

Tråkigt att du inte mår väl - önskar det kommer "flyt" och lycka din väg. Snarast.



Kramar

2012-02-12 | 18:37:53




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!