Barnkalas hos en 7-åring

Idag var det kalasdax för Cornelia och vuxenumgängestid för mig. Ronja har fyllt 7 år och idag firades det med kompisar och deras mammor.

7-åringen


Kalasmat


Idag hade jag gjort mig fin med rosaprickigt i huvudet och 80-talshåret draget till höger sida.
Lolaklädd från topp till tå såklart :)



När vi åkte hem så säger Cornelia i bilen; "Kan vi åka dit igen någon gång? Det är så roligt där".


Stannade en liten stund efter att alla åkt för att få lite egentid med Helena. Vad jag längtar efter att vi bara kan träffas och hänga lite. Men vi har båda mycket att göra, en jobbar dag en annan jobbar natt sen så är vi ju säljare båda två också, så fritiden försvinner till det. Men kanske att man kan få till något fram i mars :P . Cornelia uppskattade egentiden med Ronja. Hon tyckte det var lite jobbigt när hon inte kände de andra så bra. Då blir hon så blyg.
Fick lånat med mig två böcker så nu ska det läsas på jobbet :) .

Jaha och nu var tiden inne att göra sig redo för jobb. Min jobbhelg (fast denna månaden jobbar jag alla helger :/ ). Om bara januari snart kunde vara över.....

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


anna

Vet hur det är att längta efter egentid med Helena, jag gör det ofta ofta. Saknar henne så.



Trögt att jobba alla helger i januari :(



Hoppas ni får till det snart.

2012-01-14 | 20:40:01
http://salhuset.blogg.se/
Anonym

...fast att kunna läsa böcker på jobbet låter vääääldigt lyxigt måste jag säga ;)

2012-01-14 | 21:08:28
Emma

Oj, skrev mitt namn i förra inlägget men det kom inte med!! /Emma

2012-01-14 | 21:09:32
Helena

Vad glad jag blir att se detta!:) Hoppas att vi får ioprdning det snart mellan alla jobbnätter och träffar och nagelfixeri! Stor kram



Och du Anna, ser så fram emot vår egodag i Götet. En hel dag med shopping, restaurangbesök och egenprat.

2012-01-15 | 19:30:18
Frun

Anna: hihi ;)



Emma: ja det kan man ju tycka.... sen vet jag inte om du hade tyckt detsamma om du hade gjort mitt jobb ;) ...



Helena: <3

2012-01-16 | 08:53:26
http://frutonskog.blogg.se/
Anonym

Nä jag tror absolut inte att ditt arbete är lyxigt hela tiden...och skulle inte vilja byta, eftersom jag ÄLSKAR mitt jobb. Men att läsa egna böcker på arbetstid, det är det inte många som kan få göra;)

2012-01-16 | 20:17:30
Frun

Man kan väll säga att jag läser en bok en timme istället för rast :)

2012-01-16 | 22:47:44
http://frutonskog.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!