En surgubbe

Idag gjorde jag min första träning på mycket länge. Tog också 20 min i solariumet, och nej man ser INGEN färg efter en gång på mig inte. Men skönt för kroppen med allt ljus.
Kent hade tydligen försökt nå mig under hela morgonen men jag har ju haft ljudlöst på mobilen, glömmer ju alltid ändra efter jobbet. Så en pissesur Kent fick tag på mig ca 9.40. Cornelia var hemma från skolan idag, och stackars Kent hade ju fått stanna hemma någon extra timme bara för att jag tränade. Nu är det så att han kunde ha ringt till jobbet i morse om det nu var så akut, men det gjorde han inte. Därför får han gå och vara hur sur han vill, för jag bryr mig inte. Sen har vi sån tur att vi i stort sett aldrig behöver ta ut hela vab-dagar eftersom vi jobbar olika tider. Därför är det ju inte hela världen om han får ta vab 3 timmar.
Nej den surgubben får stanna på utsidan om han kommer hem lika sur.

Jag är i alla fall på strålande humör idag. Tränat och förväntansfull för Lolapaketet som bör komma idag :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!