Fasters fel??

Vet inte om man ska tacka faster eller slänga en stekpanna i huvudet på henne som straff. Jag kan inte hjälpa det men jag gillar Magnus Uggla starkt. Och jag vet att det är min faster som fått mig till detta. För alltid spelades det Magnus i bilen fram och tillbakas till kiosken varje lördag. Ja och jag var OFTA hos faster på lördagar. Fick en 20-lapp att handla godis för, fick välja helt själv, och det fick jag inte av någon annan, så det minnet sitter i hjärtat. I alla fall så spelades det i stort sett varje gång Uggla och hela bilen ylade med, hahaha. Skulle många gånger vilja spola tillbaka den stunden, en lördag hos faster. Nu sitter jag här med en klump i halsen och det blev visst väldigt känslosamt, haha.
Träffar faster och kusinerna (syskonen) allt för sällan, mennär vi väl ses så känns det som vanligt och som om inget hade hänt däremellan.

I alla fall så heja Uggla!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jessica

<3

2012-01-11 | 16:35:50
Cecilia

Uggla är min favorit. Kör han skivor hela tiden i bilen, så jag hoppas ungarna påverkas lika mycket som du. :)

2012-01-11 | 19:16:22
Faster

Hej! Min älskade unge.

Lämna barnen hemma hos Kent och kom till mig någon lördag så ska du få 20 kr att köpa godis för och jag lovar att Uggla sjunger för oss i bilen.

Många kramar till dig och de dina

2012-01-12 | 03:59:53
Frun

Jessica: <3



Cecilia: hahaha ja hoppas kan du alltid ;)



Faster: Tack snälla du <3

2012-01-13 | 11:11:06
http://frutonskog.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!