Fönstertvätt??

Det här med att tvätta fönster. Hur ofta gör ni det???? Vissa fönster här hos oss får vara glada om de får en rengöring en gång om året. Annars tror jag kanske att de andra blir tvätta ca 2 gånger om året. Men fy vad tröööök det är. Och inte är det rent särskilt länge heller, kanske någon vecka eller så. För sen drar det in någon storm, träden bombarderar oss med pollen eller barnen tycker det är roligt att måla gubbar med spott på dem. Så att det där med insynskydd fixar sig av sig själv här. Funderar på vad det skulle kosta att ta hit någon som tvättade ALLLA fönster någon gång. Tror ni det är svindyrt???

Så åter igen, hur ofta tvättar ni era fönster???

Omröstningen Hur ofta tvättar du dina fönster?? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa snabba enkäter!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Vet inte om du kan se min motivering..

Så skriver det här med.

Här har jag nu bott i snart.. fem år tror jag och jag har aldrig tvättat fönstren ;)

2012-01-27 | 17:31:49
Helena

Aldrig. Håkan gör det. Mkt nöjd över detta:)

2012-01-27 | 23:29:22
Jessica

Meeh, mitt namn försvann ju.

Det är iaf jag som inte tvättat fönstrena någonsin sen jag flyttade in här ;)

2012-01-28 | 09:43:53




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!