"Jaga tvätt"

Vet inte om han håller på att bli lite skadad. men jag fortsätter att hitta på bortförklaringar till varför han inte bör gå ut. För det första så är jag livrädd att han ska bli överkörd. Hade en katt för ett par år sen som var världens bästa oh hon blev såklart påkörd. Omg vad jag lipade då. Vill ju ha kvar Sixten i alla fall 10 år. Sen så är det ju dumma hankatter häromkring som kommer ge honom stryk. Stackars min lilla pisse.. Ja oh så fortsätter jag... Men nu undrar jag om det börjar närma sig att han ska få gå ut. Han springer runt med Cornelias leksaksmus och nu börjar han "jaga tvätt"... Han kan försöka bra länge. Och han förjer gärna med in på toa för att se om det laddas en ny tvätt som han kan fånga..




Men det får nog vänta till våren, så det inte är så kallt ute........


För övrigt så är han världens finaste pisse. Han har verkligen blivit min lilla bebis.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!