Klapp på axeln

Känner mig sjukt nöjd. För det första har jag ju glömt att berätta att jag numera kan kalla mig SEKRETERARE. Japp så är det. Jag skulle INTE va det först, och jag hade laddat för att klara av att säga nej. Men icke då. Därför är jag nu Lokala styrelsens (Backa skola) sekreterare. Och igår fick jag mailat iväg mitt första protokoll. Idag fick jag svar, två gånger! Var några §-nummer jag inte kunde bara, men annars så tror jag det gick bra och rektorn verkade mycket nöjd :). Eller hur skulle ni tolka dessa korta men fina rader från en go och snäll rektor.

Hej Kristina!
Tusen tack.
Vad bra det blir, du är duktig!

Trevlig helg!



Hej!
Du är en riktig pärla!
Var har du varit på kurs?
Jag fixande § nr. Nu mejlat till Bun kontoret för utskrift.
Trevlig helg!
Hälsa dina gulliga barn

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!