Komma upp från marken :)

Att sova så nära golvet har inte varit någon hit. Vet inte varför men vi har båda sovit skitdåligt. Är ju inte direkt mysigt att krypa ner i en sandig säng (den blir det när barnen använder den som pasage) men saker huller om buller runtomkring oss.

Vår lilla bunker de senaste dagarna


Men idag tog vi äntligen ner madrasserna och Kent ska själv få njuta av färgdoften (stanken) på högre höjder inatt. Ja jag ska ju jobba min tredje natt och slipper andas in de ångerna, i natt i alla fall. Hoppas han inte blir stoppad av polisen när han ska till jobbet i morgon bara, för han lär ju vara hög, haha.

Nu ser det fint ut både i "nya" rummet och uppe.
Det är inte helt färdigt, ska ha upp lite mer på väggarna, mer säger jag inte.

Kort taget från dörren


Jag vet inga blommor på orkideerna, men gröna blad och det innebär att de åtminstone lever


Korten som jag pysslat till får nu hänga på väggen


Min sida


Foto på min mamma, en fin ljusstake som jag hittat på loppis (nu ser ni inte det men det är en sån som det finns ett "öra" på så att man kan bära runt på den) och en fin tändsticksask i plåt
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hanna

Fint!!

2012-01-01 | 20:26:02
Helena

Vad fint ni gjort! Blir så sugen att göra om när jag ser vad fint ni fått. Gissa om jag gillade ljusstaken;)?

2012-01-02 | 09:21:27
http://arendalirl.blogg.se/
Petra

Sååå himla fint ni gjort! Duktiga :-)

2012-01-02 | 09:53:48
http://mittlivsomlapp.blogg.se/
Evelina

Så ljust och fint det blev!Tänk va lite vit färg kan göra =) Älskar vitt!!! Blir själv lite sugen på och måla om.

2012-01-02 | 17:57:04




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!