Med skinn på näsan

Ont ont ont... Är sjukt trött på detta nu. Nacken är ju uppenbarligen helt skrot, tål i stort sett ingenting. Nu har jag väntat 3½ år på att söka hjälp för den så de kan inte säga åt mig att gå hem och ta några piller och vila. Jag kommer explodera. Laddar för läkarbesöket redan nu, fast det är6 dagar kvar. Man måste ha skinn på näsan och var envis till tusen för att få någon hjälp i detta system.

Jobbade med denna skitnack i natt och det var verkligen ingen höjdare. Ska jobba lör och sön och hoppas att det är borta till dess. Annars vet jag inte om jag kommer klara det. Men inte har man råd att sjukskriva sig heller..... Det återstår att se.

Men något annat lite roligare har jag inte att dela med mig av just nu.

Puss och hej leverpastej!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!