Nya ögon

Cornelia ser lite dåligt på nära håll. Inte så dåligt att det var värt att slänga ut en massa pengar på ett par glasögon tyckte optikern, men ett par billiga läsglasögon kunde vi gott skaffa som hon kan ha när hon ska läsa. Hittade ett par på Hedemyrs får några dagar sen, ett par som inte var jättebreda utan gott skulle kunna passa på ett barns huvud. Ska fortsätta hålla ögonen öppna efter fler. Är ju bra att ha både hemma och i skolan. Kanske vet du något ställe som har billiga läsglasögon??
Hur som helst så ser ju ungen för rolig ut och jag har himla svårt för att hålla min för skratt. Men hon går gärna runt med dem här hemma hela tiden, sträcker på ryggen och skiner som en sol. Och bara det gör mig ju full i skratt. Goa unge!! Jag känner igen det så väl. Hade själv glasögon en period när jag var liten och så stolt jag var, haha.
Glasögonfodral och putsduk har hon fått av sin farmor så lyckan är total :) 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Cecilia

Det finns billiga läsglasögon på Nordby. Sen vet jag inte riktigt hur de såg ut, för det var sambon som köpte. Tror inte de kostade mer än 10 kronor.

Tror det var på Trend.

Tycker hon ser jättesöt ut i sina bågar.

Cecilia

2012-01-10 | 18:18:13
Frun

Ska tänka på det nästa gång jag åker till Nordby, är ju inte där så ofta tyvärr, men nu har jag ju en anledning ;) .

Ja hon är jättesöt men jag är ju så ovan så det ser lite roligt ut, som en liten minifröken.

Tack för tipset :)

2012-01-13 | 11:08:39
http://frutonskog.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!