Nytt i mina fönster

Var iväg med Carro på en tur idag, en tur till Mannes. Och som ni ju redan vet så gillar jag övervåningen, hehe.
Idag kom jag hem med två gardiner, en gardinstång och ett par leggings till mig och Elsa.

En gardin till hallen :) . Nu ska vi bara hitta en lucka i schemat där fi kan klämma in lite måla lister så att det kommer på plats någon gång.


BadrummetTvättstugan fick sig både gardin och gardinstång (därav skruvmejseln)


För ett tag sig slog jag till och köpte en tavelhylla att sätta upp barnens skolfoton i. Dessa busar pryder nu korridoren.


Har ju en julsak kvar inne..... snön i köksfönstret. Pga min skitnacke så har jag inte vågat mig på fönsterputsning. Och jag har snällt frågat herren i huset om han skulle kunna tänka sig att göra det. Klart han kunde..... men när det är en annan fråga, hahaha.
Köpte mig två nya blommor och krukor på självaste Östad Livs igår. Blev så fint så. Om ni undrar varför jag har kaffekoppar i fönstret så är det för att jag använder dem som ljuskoppar. Superfint!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!