Ompysslad

Idag , efter att ha lämnat de stora vid bussen, har jag och Elsa myst hos min mamma. Vi fick både frukost och lunch och jag vilade mig en stund och Elsa fick egentid med mormor. Mamma hittar oftast på saker med barnen om de är där, inga jättegrejer men mycket uppskattade. Idag var Elsa med till ladugården och kollade till djuren och hämtade ägg. Sen gjorde de pannkakor och Elsa ville ha glass på och då plockade mormor fram det. Elsa blev inte direkt glad när jag framförde att det var dags att åka. Kan tänka mig att mamma behövde vila påde kropp och knopp efter det besöket. Liksom jag har hon problem med ryggen och vad gäller knoppen så blir man ganska trött efter att höra på Elsas frågor i några timmar ;).
Fick ta en runda till Tanum och banken också för att hämta ut pengar som kommunen (säkert motvilligt) ger tillbaka. Inga jättesummor men ett par hundra i alla fall. Sen var det bara att skynda sig hem och möta upp de stora. Nu sitter vi och kollar Bolibompa och barnen äter smörgåsar.

Ikväll är det möte med styrelsen igen. Om det är så att ni är förälder till barn på skolan här i Bullaren och vill att vi tar upp något på mötena så är det bara att ta kontakt med mig :)


Puss och hej!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!