Svar godtages mer än gärna

Ja nu har jag gjort det igen :) . Tröttnar ju så fort på designen. Denna får duga ett tag. Ingen jättehit men den duger sålänge.

En fråga till er: Är texten lite snirklig, ganska vanlig men lite lite snirklig?? Det är så att jag tidigare har använt mig av teckensnitt som inte andra har kunnat se på sina datorer och då har texten istället blivit megastor och typ "arial" eller nått. Jag använder mig av teckensnitt som finns i Microsoft word 2007 och det borde ju snart finnas på alla datorer tycker man, eller??
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hanna

Är inte snirklig alls..

2012-01-10 | 18:05:43
Frun

Är det helt raka bokstäver?? Är texten för stor eller helt ok??

2012-01-10 | 18:27:17
http://frutonskog.blogg.se/
Cecilia

Ser bra ut. Är lite snirkliga. Designen ändrades inte förrän jag tryckte där du sa. Konstigt.

2012-01-10 | 18:47:44




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!