Tjockisar får väll också äta??!!

En IDIOT ringde in till Christer i P3 och berättade att han störde sig sjukt mycket på runda/feta som äter bla tårta eller andra godsaker. Jag blir så arg!!! Låt folk äta vad dom vill, det är deras liv. Sånt här kan göra mig sur en hel dag. Att folk ska uttrycka sig om hur andra ser ut och vara så duktiga med att säga vad de ska göra och inte göra.


Är det bara jag som reagerar såhär när ni hör dessa idioter??
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elsa

Jag uppfattade det som att han menade jättefeta människor, och för att dom inte mår bra av att äta sådant som skadar deras hjärta ännu mer. Jag tycker också man ska få unna sig och äta absolut vad man vill, de e ju ens eget ansvar. Men jag tycker det är hemskt att människan är en sån konstig varelse som hela tiden måste ha! Behoven och att tillfredsställa suget betyder mer än hälsan. Ända tills man är den där fetknoppen och ångrar allt småätande och att man inte rörde på sig.



Jag har ätit jättemkt godis de senaste och tkr man ska unna sig det, men nån gräns finns det. Man måste ta livet på allvar! Ju tidigare man slutar desto tidigare mår man bättre.



Ps. Huvudsaken är hur man mår inne i kroppen, inte hur man ser ut.

2012-01-24 | 15:52:23
Frun

Jag tycker bra att det är så synd att folk bara ser ätandet som ett problem. Det ligger ju så mycket annat bakom.

2012-01-24 | 16:00:13
http://frutonskog.blogg.se/
Elsa

ja, de e sant!

2012-01-24 | 16:42:36




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!