Träningsdax!

Mår skitdåligt varje kväll när jag lägger mig. Vill inte veta men känns som jag gått upp 20 kilo eller nått, magen står rätt ut så folk lär ju tro att jag är gravid. Men de tankarna kan ni i så fall genast lägga undan *tyvärr* . I veckan tänkte jag börja med min träning igen, hoppas jag har stake nog att orka dra igång. Heja mig!!! Det där med den förbannade nacken... ja det får bara gå. Jag är inte helt rörlig, kan bla annat inte ta huvudet bakom utan att hjälpa till med att "hålla upp" musklerna med händerna.  Gör sånna övningar flera gånger om dagen och ska tillbaka till sjukgymnasten igen om en vecka.

Just nu tränar jag på westcoast som ni vet, men kommer senare i vår att byta. Pga av vissa grejer så blir det bättre för mig på Ted. Ni kan spekulera vilt om varför men det är inget jag tänker dra upp på bloggen.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jessica

Heja heja!

2012-01-29 | 21:00:35




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!