upp, upp, upp

Ni undrar väll hur det går med vikten.
I julas struntade vi i allt vad lchf heter (vet att det var idiotiskt). Vi år godis , potatis och annat som inehöll många kolhydrater och socker, socker, socker.. I 2 ½ vecka höll vi på att frossa :/ .. Sa till mig själv att jag INTE skulle ställa mig på vågen innan februari började. Kunde jag ju INTE hålla. Jag har gått upp ett par kilo :( , men det förstår ju öven den dumme att så var fallet. Nu är det nya tag som gäller. Men magen krånglar :/, har ofta ont i magen och känner mig svullen. Sen så har jag ju inte kommit igång med träningen heller pga nacken. Hoppas att jag kan ta mig till gymmet i slutet av veckan. Kanske att magen blir bättre av lite träning.

Hur som helst så kommer jag inte väga mig på ett tag nu. Men jag håller fortfarande på med lchf :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!