Magen 17+2

Många har frågat om det verkligen bara är en och ja det måste jag väll ändå kunna vara säker på efter 3 ultraljud. På måndag ska jag göra det "riktiga" ultraljudet. Då ska vi också se om vi kan se vad det är för en liten buse eller busa. Och ni som inte kan fatta varför man tar reda på det. Jag skiter i vad ni tycker och ni kan hålla det för er själva. Det är vårat barn och vi bestämmer själva. Så sluta döma är ni snälla.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Men vad kul att få se den! Har ju inte sett dig på så länge så det är en viss skillnad:) Nu får du börja ta många fler fina magbilder!!!
Och du, nu är ju jag klar med bäbisar men jag hade också velat veta!!!

2012-07-23 | 19:10:47
http://arendalirl.blogg.se
Anonym

Inte konstigt att magen blir större fortare när det är 4:e barnet, och tycker det var supermysigt att veta innan när vi väntade Belle <3 kram

2012-07-23 | 22:49:07




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!