Surt

Fy vilken värdelös dag. Jag har bara varit trött och sur. Har städat lite annars mest hållit mig borta från alla så de sluppit surkärringen. Trivs just nu inte med mig själv eller mitt hem. Allt här hemma är halvfärdigt och dessutom ett onödigt hål i väggen, grrr. Inte kan man sparka igång gubben heller då man själv inte får göra så mycket. Känns inte helt rätt. Sen har jag inga kläder som jag kommer i heller, eller byxor i alla fall. Har nu ett par gravidjeans jag lever i. Har skickat efter fler byxor från hm. Hoppas de kommer till veckan :) och att de passar. Har beställt i 2 storlekar så någon ska väll passa. Att försäkringskassan krånglar gör ju inte saken bättre. De kan verkligen få en att må piss. Idioter! Men hej hopp i morgon är en annan dag :) Nu ska jag och barnen se på Bolibompa. Kram på er mina vänner.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!