Något är fel

Ligger i sängen och har en konstig oroskänsla i kroppen. Kommer något tråkigt att hända? Fy vad jobbigt!
Skulle vilja ringa runt till alla nära och kära och höra så att allt är bra. Men när kl snart är ett på natten så är nog det en dum ide' . Jag får helt enkelt ligga här med klumpen i magen och vänta in morgondagen och se om magkänslan hade rätt. Hoppas innerligt att felet bara är att jag krypit till kojs utan att ta bort sminket ;) . Att jag i morgon har svårt att öppna ögonen för all gammal mascara som klibbat fast ögonfransarna och även lagt sig som en degklump inne i ögat. Jo så får det va. Och mitt lata arsle får skylla mig själv.
Nu ska lampan släckas och jag ska försöka somna till Kents konstiga snarkande/flåsande. Ge mig styrka!

Puss och godnatt mina vänner!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!