Hemmaträffstädpanik

Hej å hå. Här jagas både snabeldraken och skäggkvasten runt. Ska få hit en bunt med tjejer sen som ska kika på Lolas underbara kläder. Har bjudit in dem som inte fått till att komma till en träff eller ordna med en själv. Därför år paniken där den alltid är då det ska komma hem någon till mig. Är nog något medfött då mamma är precis likadan. Använder sovrummet till gömma och sen ska det låsas så att ingen kan gå in och se skiten. Jag funderar bara på var jag ska göra av hundarna, dem vill jag INTE ha i sovrummet :/ . Jaja några timmar kvar att komma på en lösning på det.
Har jobbat i natt så bode väll vara trött, men hinner nog inte känna av det idag.
Hur glad blir man när C kommer hem och tittar allvarligt på mig och säger ; "Skulle inte du städa idag". Jodå här har man städat i flera timmar men tydligen syns det inte! Skitunge!

Elsa har somnat på kökssoffan, gosan. Är inte alltid så roligt att gå upp 5.20 med pappa.
Kent kommer förmodligen att jobba över idag. Varför just idag!!?? Jaja bara att gilla läget.
Snart kommer första gänget på en liten förträff. De andra kommer först 18.30.

Kanske vill du också komma?? KOM!! Drar som sagt igång 18.30 :)

Kram!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!