Ja det måste ju göras

Bläääää, sitter här med mensvärk ALLAN!! Väntar nu på att tabletterna ska göra sitt så att jag kan orka komma igång och slipper sitta här i soffan och tycka synd om mig själv. Är lite trött efter jobbnatten också vill jag lova *gäsp*. Men har för mycket att göra för att kunna sova.

Idag hade jag tänkt:

¤ Ringa om en jobbgrej
¤ Ringa om en bokning
¤ Ringa försökringskassan och snällt men bestämt förklara att jag tjänar mer än 129 000:-/året, IGEN!
¤ Minska tvättberget
¤ Rasta dammsugaren
¤ Vika torr tvätt och lägga in i garderoberna
¤ Dammsuga ur min lilla bil
¤ Planera middag
¤ Komma ihåg att hämta barnen ;)
¤ Utfodra hundar, hönor och katt
¤ Ta en promenad

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!