Vilken värme??

Jag och Elsa tog oss nyss utanför dörren, men blev mycket besvikna på "värmen". Ja ni vet den där vårvärmen som skulle komma. Ser mot hällevadsholm, tanum, strömstad och ed och jag ser blå himmel! Men just över Bullaren är det grått grått GRÅTT. Blåset gör det också :( . Inget härligt väder alls ju. Men vi höll oss ute en stund och sög i oss frisk luft så det räcker ett tag i alla fall.
Tog tom med mig kameran ut :)







Har kommit fram till att Tjorven helt klart är en utehund. Hon skulle kunna vara ute hela dagen om hon fick. Nu har jag satt henne i en länk utanför trappen och hon ligger gott på tredje trappsteget och håller koll på vad som händer. Annat är det med Wilma som helst vill ligga inne och sova hela dagarna, hatar att vara ute om det är kallt eller vått. Helt olika hundar.
Som ni ser så är lille Sixten ute en hel del nu. I natt vaknade jag till av ett jamande från utsidan. Öpnnade fönstret och där stog han. Hade visst glömt honom ute. Men han måste ju lära sig någon gång.

Nog om dessa (o)djur ;)

Idag har jag inga planer förutom att hinna umgås med min man lite. Vi har sprungit om varandra det sista. Är jag ledig så jobbar han över, har tydligen massor att göra på jobbet just nu. Är han då ledig en kväll ja då jobbar ju jag. Så jag ska krama hårt på honom idag.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


May Britt

Höres ut som det är här...är det inte några aktiviteter så jobbar jag kväll...

Börjar bli en aning tjatigt..

Hoppas ni får en mysig kväll!

2012-03-13 | 14:51:02
Mikaela

och du tror du får umgås med honom ikväll när Färjestad skall spela match, good luck, hi hi...

2012-03-13 | 17:02:49
Frun

Mikaela: han brukar hålla koll genom någon sida på nätet. där tutar det till om någon gör mål. Så jag hoppas det inte görs så många mål så han måste dit och kika hela tiden ;)

2012-03-13 | 17:37:33
http://frutonskog.blogg.se/
Helena

Så fina bilder!

2012-03-13 | 21:21:25
Mikaela

Ja denna hockey. Fast inte dom visade Färjestad på tv satt P och kollade...åh...

2012-03-14 | 21:32:34




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!