Ångest/lycka

Ja jag vet inte riktigt vad jag känner. En blandning av ångest och lycka cirkulerar runt i kroppen.
Vad har jag/vi gjort!! Äntligen!!!! Är jag inte riktigt klok!!! Den är jättefin!!

Ja så snurrar det runt runt runt....

Varför undrar ni nu. Jo jag, eller vi men var jag som klickade med musen och den står på mig, har "klickat" hem en soffa. En soffa som kommer komma i slutet av veckan eller början av nästa vecka. OMG!!!!

Vi har stora problem med möbleringen i vardagsrummet och har ju aldrig haft en soffa som är köpt för att passa in här. Men nu tror, TROR, jag att vi har hittat en som kommer passa. Kent sa bara "Men beställ då". Och då fick jag en klump i magen. "Jaha, så jag ska beställa den då?". "Japp" svarar Kent och är lugn som en filbunke.

Man kan ju skicka tillbaka den om man inte gillar den, men fy vad jobbigt det skulle vara då. Och soffan som vi har nu har jag redan ringt och gett bort till lillebror som jättegärna ville ha den.

Så här ser den ut:


Så nu är det bara vänta och se.....
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ramona

Jättesnygg soffa!!! Kommer säkert bli kanon!

2012-05-05 | 20:41:03
Cecilia

Grattis ser jättefin ut :)

2012-05-06 | 07:35:00
Helena

Grattis!!!

2012-05-06 | 10:40:41
Mikaela

Jättefin soffa :)

2012-05-06 | 20:51:05




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!