Ho vill käka upp miiig!

Läser alla hemska kannibalartiklar i Aftonbladet. Helt plötsligt verkar alla kannibaler dyka upp. Skrämmande! Man verkar få passa sig då vem som helst verkar kunna få ett psykbryt och börja tugga på första bästa människa. Jag hoppas då att Bullingarna nöjer sig med älg och inte ser mig som något smaskigt. För något gott att bita i är jag tydligen. Fråga myggen! Blir alltid uppäten av de kräken och lika så i år. Jag kliar mig fördärvad om nätterna.

Bara se här på min arm, 5 stycken har haft middag ihop. Och såhär har jag det på många fler ställen, vill inte gå in på detaljer :/. Så kanske att jag borde akta mig för de där kannibalernai alla fall. ....

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!