Idag har altandörren fått byta plats. Komm...

p20120505-225332 (MMS)

Idag har altandörren fått byta plats. Kommer inom ej snar framtid göras om i vardagsrummet :) . Sitter nu och kikar tapeter på nätet, planerar in ett nytt fönster, funderar på att riva fram en gammal vägg mm. Tv:n har fått byta plats så att det blir bra med nya soffan (shittponfritt!). Nu är den under trappan. Ser ni på höger sida av kortet så ser ni vad min lilla pisse tycker är roligt :/ . Tror han behövde utagera sig när han bara var inne, men nu är han ju ute varje dag och har slutat med dessa dumheter ;) och då får ju jag välja nya tapeter, hihi. Har några jag funderar på, tänkte dela med mig av dessa i morgon. Puss och godnatt!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!