Inte alltid på topp

Har inte varit så pigg och glad det senaste, och det verkar ju aldrig gå över :( .
Pga av personliga saker så har jag nu bl.a beslutat att sluta som säljare. Jag kommer fortfarande kunna ta emot beställningar säsongen ut men kommer inte åka ut på några visningar. Så alla mina kunder, det är bara att höra av sig om det är något ni vill beställa.
Men nu ska jag på ett par möten under veckan och jag hoppas att det efter dessa känns något bättre.


Men någon som alltid livar upp stämningen är Elsa :) . Som här när hon provar Cornelias läsglasögon, hehe

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Petra

<3

2012-05-18 | 07:15:23
http://mittlivsomlapp.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!