Börjar nog bli lite tungt

Natten har varit pest. Vaknar hela tiden av magont, illamående eller att jag bara behöver vända mig. Inatt har ju E som legat och tryckt på mig också varit en bidragande orsak. Somnade äntligen till ordentligt efter att K åkte till jobbet, är alltid så. Men då är det bara en timme kvar till de stora ska väckas och iväg till bussen. Vaknade efter denna korta men goa sömn med världens smärta i ländryggen. Gör ont när jag sitter, står och framför allt böjer mig. Så nu ligger jag i sängen igen, det verkar bli vila på schemat idag. E kommer bli så ledsen när jag berättar att det inte blir någon kyrkis. Fy nu kom det där dåliga samvetet igen :/ .

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!