Bra dag

Har haft en bra dag idag. Har kunnat sova en stund på förmiddagen efter att jag lämnat barnen. Tänk vad gott det gör med lite god sömn :) . Vaknade av att något stod och bankade helt galet på dörren (låser när jag lägger mig då det är mycket skumma typer som stryker runt just nu och våran "vakthund" troligtvis bara skulle tycka det var trevligt med besök). Visade sig vara J. Ojoj det innebar ju att jag hade sovit i 2h!
Har på eftermiddagen varit på utvecklingssamtal i 1,5h. Blir så när man har två i samma klass. Men gott att få det gjort på samma gång också, att slippa springa där flera dagar. Hur som helst så var allt bra och det känns äntligen som om det har blivit en bra lösning på allt som varit (några av er vet vad jag menar).
Kvällen har tillbringats med finaste mannen och tre mycket trötta barn.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


May Britt

Är själv nervös för detta utvecklingssamtalet,har ju ingen aning om hur hon ligger till eller fungerar i skolan..eftersom vi gick från en lärare i Lur som sopade allt under mattan till en annan som tydligen gjorde samma sak!!

Ska bli gott att få det överstökat...

2012-11-07 | 10:53:53
Frun

Tror inte du behöver vara nervös :) . Nu verkar det vara ordning och reda. Jag känner mig i alla fall lugn :)

2012-11-07 | 10:59:09
http://frutonskog.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!