En liten tur

Eftersom jag var så pigg idag så tig jag och Elsa en sväng till kyrkis i Tanum.
Där fick Elsa pysslat och målat många teckningar. Var bara tre barn och deras mammor där. Var håller alla hus? Kom dit om du går hemma med barnen.
Efter det blev det lite presentshopping på hedemyrs. Lillebror fyller snart. Välkommen till vuxenlivet säger jag bara ;) moahahaha. Berättar senare vad han får, vet inte om den busen är här inne och snokar.

Nu ligger jag på kökssoffan och vill att tiden ska gå lite snabbare. Är uttråkad och vill att K ska komma hem. Men han är och lagar vår stora bil. Jupp sönder igen :( . Hade varit bra om den fungerar sen ett tag efter att plutten kommer, annars kan vi inte ta oss någonstans hela familjen. Vet inte om vi får tänka om lite med bilarna sen och ha två som alla får plats i. Hmmm ja det får vi finula på.

Pöss!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!