En nattaktiv plutt

Känns som om jag har blåmärken i magen, längst ner i magen. Jag är så öm. Och det gör det inte roligare när plutten får hicka stup i kvarten. Kl är nu 1.00 och jag har i alla fall fått sova 1.5h innan det satte igång igen. Smärta+trötthet gör än så känslomässigt svag. Man gråter en skvätt och tycker allt är skit. Jag bävar för när klockan kommer ringa 6.30 i morgon och man måste upp för att göra iordning barnen. Är ju runt 5 som plutten lugnar ner sig och man äntligen kan komma till ro, då somnar man så himla gott! Men då ska man snart upp, i hate it!
Något som oroar mig är att plutten ska vara lika nattaktiv sen. Jösses! Bm sa att så kan det vara men det behöver inte vara så. Bara att vänta och se.
Har också fått en oroande känsla av att allt inte står rätt till med plutten. Men så känner väll alla någon gång under graviditeten. Fy jag gillar inte känslan...

Nej jag får väll försöka få några timmar sömn till denna natten. Just nu blev det lugnt i magen så bäst att passa på.

Puss och kram.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Annelie Lönedal

Låt oss hoppas att anledningen till nattaktiviteten är för att det är lugnt då och gott om space omkring plutten. På dagen vaggar du ju hen till söms hela tiden :o)
Kram!

2012-11-20 | 18:26:26




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!