En underbar pappa

Är så otroligt glad att jag träffade K. Jag kände ganska snabbt att detta var mannen jag skulle leva mitt liv tillsammans med. Honom skulle jag få alla mina barn tillsammans med.
För mig som är skilsmässobarn har det alltid saknats något, en trygghet. Har alltid känt mig lite utanför. Har alltid avskytt men samtidigt älskat och avundats familjerna som varit enade. Har väl aldrig kommit någon av mina syskon särskilt nära under min barndom, fast jag har 5 st. Har fått uppleva många uppbrott och man har kastats fram och tillbaka mellan hopp och förtvivlan. Man har hoppat fram och tillbaka mellan vuxen och barn. Har fått sett och lärt mig saker som ett barn inte ska behöva bry sig om.
Har tillslut i vuxen ålder tagit ett val om att inte längre ta all skit och valt bort vissa personer som egentligen skulle stått mig nära. Ett val som jag ibland måste stå till svars för. Men ett val som har gjort att jag mår mycket bättre.
Jag har pga allt bagage bestämt att får jag barn så ska det vara med en och samma man. En ärlig och omtänksam man som vill mitt bästa. En man som kan beskydda mig och stå rakryggad. En man som aldrig skulle svika sina barn....... Och den mannen hittade jag. Med en stilla lyckotår ligger jag nu och tittar på denna underbara man. Tänk att jag tillslut skulle få känna den lyckan som jag i så många år bara såg i andra.

K jag älskar dig.....



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Annelie Lönedal

En sån härlig lovsång till din man och kärleken!

Upplever samma lycka själv och har ständigt ett stilla brus av tacksamhet i hjärtegropen.

Så underbart härligt att du får uppleva samma lycka <3 <3 <3

2012-11-12 | 15:01:34
Cilla

Blir ju nästan tårögd. Så vacker skrivit.

2012-11-12 | 16:52:51
Anonym

Så härligt. Ni har båda haft tur<3 kram på er från carro

2012-11-16 | 11:31:42




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!