Enbent

Inatt har jag haft jätteont i vänstra benet.

- jag kanske har fått en propp!
- jag kommer få amputera det!
- nej det värker nog av av sig själv...

Trodde att sista dagen var kommen. Men här är jag nu, fortfarande med två ben.

Nu känns det bara lite ömt. Skumt!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Annelie Lönedal

Du e söt, du <3
Det var nog bara en nerv som kommit i kläm lite. Sånt kan hända vettu. Å alldeles särskilt när bäcken och ligament är totally-pregnant-messed-up.
Glad att du överlevde natten :o)

Kram!

2012-11-08 | 14:53:49
Hanna

Kan få kramp om man har magnesiumbrist...

2012-11-09 | 03:39:47
Frun

Hanna: Fast kramp var det inte, det har jag haft massor de andra graviditeterna å det vet jag hur det känns.

2012-11-09 | 07:17:44
http://frutonskog.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!